Որոնում/search

24.4.14

Armenian Genocide / 24.04.2014 demonstration in Sweden (+22 foto)

Նկարների համար շատ շնորհակալ եմ Armeniska riksförbundet i Sverigeից
Կազմակերպիչներն են`
  • Armeniska riksförbundet i Sverige
  • Assyriska riksförbundet i Sverige
  • Seyfo-kommittén
երթ դեպի թրքական դեսպանատուն..
 
Պսակադրում Ալմա Յոհանսոնի շիրիմին 
ՀՀ դեսպան Արտակ Ապիտոնյանը 


 թուրքիան երբևե չի դառնա ժողովրդավար երկիր եթե չճանաչի 1915թ ցեղասպանությունը
 տեսեք ինչ ընտիր են սարքել..


նկարներ, փաստեր.. դրոշակներ (են երկրների դրոշակներն են որոնք արդեն դատապարտել են ցեղասպանությունը) ու պահանջներ
են ամենը ինչ պետք ա ուշադրություն գրավելու համար
լսելի լինելու համար
ապրեք

 Կառլեն Մանսուրյան` Armeniska riksförbundetի նախագահ




շվեդ պատգամավոր Մաթս Պերտոֆտը (Mats Pertoft)
սա էլ շվեդ պատգամավոր Ֆրեդերիկ Մալմն ա (Fredrik Malm)  
ուզում եմ նշեմ որ Ֆրեդերիկը իր ճառի ու մի քանի գռարումների համար տեղացի թրքաթաթարների թիրախն ա դարձել..


սա էլ Ասորական ազգային ասոցիացիայի ( Assyriska riksforbundet) փոխնախագահն ա Տոնի Մուշկո'ն (Tony Meshko)
  շվեդ պատգամավոր Հանս Լինդեն (Hans Linde) էլ էր ներկա




 ՀՀ դեսպան` Արտակ Ապիտոնյանը
խնդրում եմ ուշադրություն դարձրեք դրոշին :))
սա առաջին նկարն ա որտեղ ես տեսնում եմ Արևմտյան Հայաստանի դրոշը .. հրաշք :) ապրի դրոշի տերը!

No comments:

Post a Comment